Proračun in ponudbe: Računajte na uspeh!
četrtek, 14. april 2011
AdWords za začetnike – 4. del
V seriji Adwords za začetnike smo do sedaj obravnavali:
- osnove o uporabi ključnih besed,
- osnove o pisanju besedila oglasa,
- osnove o uporabi ciljanja na jezik in geografsko območje.
V četrti objavi za začetnike in oglaševalce, ki želijo ponoviti osnove programa AdWords, pa bomo pogledali, kako najbolj uspešno računati na uspeh! Z drugimi besedami, osredotočili se bomo na ponudbe in proračun.

Dnevni proračun
Dnevni proračun je vsota denarja, ki ste jo pripravljeni porabiti za oglaševanje v enem dnevu. Določa se ga na ravni posamezne oglaševalske akcije. Če imate več oglaševalskih akcij, to pomeni, da bo vaša celotna dnevna poraba seštevek dnevnih proračunov vseh oglaševalskih akcij.
Najvišja ponudba za ceno na klik (CNK ali CPC)
Najvišja ponudba za ceno na klik (CPC) je znesek, ki ste ga pripravljeni plačati za posamezen klik na oglas iz programa AdWords.
Ponudbe se določa na ravni skupine oglasov oziroma na ravni posameznih ključnih besed ali umestitev.
Ker vaš dnevni proračun pomembno vpliva na število možnih prikazov vaših oglasov in s tem obseg vašega oglaševanja, si pomagajte s spodnjimi nasveti:
Malo matematike ...
- Mesečni proračun, ki ste ga namenili spletnemu oglaševanju, delite s 30 dnevi, in dobili boste dnevni proračun. Primer: 300 €/30 dni = 10 €/dan.
- Ko izračunate svoj dnevni proračun in določite najvišjo ponudbo za ceno na klik, preglejte razmerje med njima.
- Dnevni proračun mora biti višji od najvišje ponudbe za ceno na klik.
- Če dnevni proračun delite z najvišjo ponudbo za ceno na klik pa lahko ocenite, najmanj koliko klikov na dan vam lahko proračun prinese. Primer: 10 € (dnevni proračun) / 0,20 € (najvišja ponudba za ceno na klik) = najmanj 500 klikov
Sezonsko prilagajanje
Če je vaš posel sezonski, je pametno svoje ponudbe in dnevni proračun prilagajajti sezonskim nihanjem v povpraševanju. Če prodajate zimske gume, je vaše ponudbe in proračun pametno zvišati pred zimsko sezono in obratno, če prodajate kopalke, je vaš čas zviševanja ponudb in proračuna prišel sedaj.
Priložnosti se pojavljajo, kar same od sebe!
Če želite dobiti več prikazov, povečati promet ali zmanjšati stroške, lahko predloge za spremembe dnevnega proračuna in ponudb najdete kar v zavihku “Priložnosti”.
In kaj so prednosti določanja proračuna in ponudb:
- Nadzor: Imeli boste popoln nadzor nad svojimi stroški, saj ne boste nikoli zapravili več, kot znaša vaš proračun.
- Natančno ciljanje: Ker pri izbiri ponudb za ceno na klik (CPC) plačate samo za klike na svoje oglase, boste denar vlagali samo v stranke, ki se dejansko zanimajo za vaš izdelek ali storitev.
- Prilagodljivost: Določate lahko tudi ponudbe za ceno na klik - CPC za posamezne ključne besede.
- Več za manj: Z najvišjo ceno na klik boste določili največjo vsoto, ki ste jo pripravljeni plačati za klik. Mi pa vam bomo to ceno znižali na dejansko ceno za klik.
Upamo, da vam bodo ti namigi koristili pri oglaševanju s programom AdWords. Več o ponudbah in proračunu si lahko preberete v našem AdWords Centru za pomoč in v Vodniku AdWords za začetnike.
Izmed ponudb smo omenjali le najvišjo ponudbo za ceno na klik. Če ste vse to že vedeli ali želite izvedeti več, si oglejte tudi druge možnosti določanja ponudb.
Lepo se imejte in obiščite nas kaj. Računamo na vas in na to, da se naročite na prejemanje naših objav preko e-mail.
Ni komentarjev :
Objavite komentar
Sporočite nam vaše izkušnje in predloge.