AdWords za začetnike (2. del)

In spet smo z vami! V drugi objavi za začetnike ali tiste oglaševalce, ki bi radi samo obnovili temelje programa AdWords, se bomo posvetili oglasu in besedilu oglasa.

Oglas, ki ga pod sponzoriranimi povezavami vidijo stranke, ko iščejo vaše izdelke ali storitve, je sestavljen iz:
  • naslova oglasa
  • dveh vrstic besedila in
  • prikaznega URL-ja
Spletni uporabnik v google.si vpiše iskalni izraz. Če iskalni izraz ustreza vašim ključnim besedam, imate možnost, da se vaš oglas pojavi med sponzoriranimi povezavami. In če se vaš oglas pojavi na uporabnikov iskalni izraz, ta vaš oglas postane most med 
  • potrebami strank (izraženimi z iskalnim izrazom) in 
  • vašimi izdelki oziroma storitvami (ki se nahajajo na vašem ciljnem URL-ju).


A je kej trden most? Kakor skala, kamen, kost!

Da bi po tem mostu do vašega spletnega mesta prispelo kar se da veliko strank, upoštevajte naslednje primere dobre prakse:
  1. Povezanost ključnih elemenov: Ena najpomembnejših stvari je, da so besedilo oglasa, ključne besede in ciljna stran tesno povezani.


  2. Včasih so pravila res zato, da jih kršimo: V AdWords oglasih vam dovolimo in celo svetujemo, da kršite pravila slovenskega jezika glede velike začetnice in vsako besedo v oglasu začnete z veliko začetnico, da povečate opaznost svojega oglasa. Vendar! Velika začetnica je dovoljena samo pri prvi črki vsake besede, nikoli pa z veliki črkami ne smejo biti zapisane vse črke v besedi.

  3. (Us)treznost ključnih besede in prikaznega URL-ja: Uporaba relevantnih ključnih besed in prikaznega URL-ja povečuje ustreznost oglasov in posledično uporabnikom na prvi pogled jasno prikazuje, kam jih bo klik na vaš oglas pripeljal.
  4. Vedno na proti k pravemu cilju: Nastavite najbolj ustrezen ciljni URL, saj na ta način oglas povežete z natanko tisto stranjo, na kateri se nahaja oglaševani izdelek ali storitev.

  5. Personalizirajte oglase: Vstavljanje ključnih besed zvišuje vaše razmerje med kliki in prikazi (CTR). Vendar! Te funkcije nikoli ne uporabljajte, kadar v ključne besede vključite tipkarske napake, saj se bodo te tipkarske napake vstavile tudi v besedilo vašega oglasa.

  6. Bodite čimbolj specifični: V oglase vključite učinkovite pozive k dejanju (primeri: »kupite zdaj«, »pokličite danes«, »naročite«). Poleg tega v oglas vključite tudi posebne ponudbe in cene. Več kot bo uporabnik izvedel o vašem izdelku iz besedila oglasa, bolje bo in večja bo verjetnost, da boste prejeli kakovostne klike, ki bodo vodili do vašega želenega dejanja.

In kaj lahko pridobite, če upoštevate zgornje nasvete?
  • Najpomembnejša prednost, ki jo pridobite s pisanjem relevantnih oglasov, ki so močno povezani z vašimi ključnimi besedami in ciljno stranjo je, da se bodo oglasi kazali ravno tistim ljudem, ki vas bodo na spletu iskali.

  • Če bodo vaša besedila oglasa napisana v skladu s priporočili, bodo stranke tudi motivirane, da izvedejo vaše želeno dejanje.

  • Če bo vaš oglas stranke pripeljal na ustrezno stran (na primer, neposredno na oglaševani izdelek), bo stranka veliko bolj verjetno sprejela nakupno odločitev.
  • Končni rezultat kakovostnih oglasov je, da bo več strank s pomočjo oglasa prečkalo vaš most do uspešnih konverzij in prodaje.

Upamo, da vam bodo ti namigi koristili pri oglaševanju s programom AdWords.

Več o optimizaciji besedila oglasa lahko preberete tukaj, seveda ne pozabite tudi na naš Vodnik AdWords za začetnike v centru za pomoč programa AdWords in brezplačno video vadnico v spletni učilnici programa AdWords.