Ciljanje na jezik in geografsko območje
torek, 12. april 2011
AdWords za začetnike – 3. del
V tretjem delu niza objav za začetnike in tiste, ki želite le ponoviti osnove programa AdWords, si bomo pogledali, kako najbolj učinkovito doseči svojo ciljno skupino. Specifičneje, kako ciljati na jezik in geografsko območje.
Na jezik in geografsko območje svoje oglase ciljamo preko 2 nastavitev:
1. Nastavitev ciljanja na jezik vam omogoča, da ciljate oglase tistim uporabnikom, katerih jezikovne nastavitve za Googlov vmesnik se skladajo z vašim ciljanim jezikom. Privzete jezikovne nastavitve posameznega vmesnika Googlove domene so nastavljene na jezik, ki je običajno povezan z določeno Googlovo domeno. Zato je na primer privzeti jezik za Google.com angleščina, za Google.si slovenščina.

2. Nastavitve ciljanja na geografsko območje, ki vam omogoča:
- Ciljanje na države ali ozemlja.
- Ciljanje na regije ali mesta.
- Ciljanje na območja po meri, kot so radij okrog lokacije, območje po meri ali drugo območje na zemljevidu, ki ga določite.
- Dodajanje seznama ciljnih lokacij.
- Izključevanje lokacij iz svojih ciljnih lokacij.

Jezik in geografsko območje nastavite na ravni oglaševalske akcije, kar pomeni, da so vsi oglasi znotraj posamezne oglaševalske akcije ciljani na isti jezik in lokacijo. Če želite določene oglase ciljati na drug jezik ali lokacijo, morate za te oglase ustvariti novo oglaševalsko akcijo.
Da bodo vaše oglaševalske akcije čim bolj uspešno ciljale vašo ciljno publiko, pa bomo v nadaljevanju malce opletali s svojim jezikom in vam posredovali 2 najpomembnejša nasveta:
1. Pazi na svoj jezik
- Jezik ciljne skupine: Ko ciljate na jezik, je seveda najbolj pametno izbrati jezik, v katerem je napisan oglas in ki ga govorijo uporabniki v državi, na katero ciljate.
- Angleščina: Ker si je težko predstavljati internetno brskanje brez angleščine, ker si uporabniki angleščino pogosto nastavijo v svojem brskalniku in ker jih veliko uporablja google.com pa je zelo pametno, da pri svoji oglaševalski akciji izberete tudi ta svetovni jezik.
2. Kje, kod, kam
Izkoristite prednosti geografskega poročila, ki vam s statističnimi podatki o uspešnosti oglasov, razporejenih glede na lokacijo uporabnika, omogoča nenehno spremljanje ciljanja na geografsko območje in optimiziranje svojega ciljanja.
In kaj so prednosti upoštevanja zgornjih nasvetov:
- Oglase boste lahko ciljali samo na ustrezna območja, na katerih želite, da se prikazujejo.
- Oglase boste lahko ciljali globalno in lokalno.
- Oglase boste lahko ciljali na primer na slovensko govoreče uporabnike v Kanadi.
- Oglase boste lahko ciljali na svojo lokacijo (če ste lokalno podjetje).
- Končni rezultat pametnega ciljanja je, da oglase vidijo res tiste stranke, ki so pomembne za vaše podjetje, pa naj bo to cel svet, Slovenija, mesto ali le bližnja okolica vašega podjetja.
Upamo, da vam bodo ti namigi koristili pri oglaševanju s programom AdWords. Ne pozabite prebrskati našega Vodnika AdWords za začetnike v centru za pomoč programa AdWords, kjer boste našli nadaljnje informacije.
Za tiste, ki pa ste vse to že vedeli, in želite izvedeti več, pa si oglejte napredne možnosti ciljanja na lokacijo.
Da ne zamudite naše naslednje objave se prijavite na naš RSS feed. Veseli smo, če naše AdWords jezikanje doseže našo ciljno skupino!
Ni komentarjev :
Objavite komentar
Sporočite nam vaše izkušnje in predloge.