AdWords za začetnike – 1. del

Ste novopečeni oglaševalec s programom AdWords? Ali le prisegate na znani rek, da vaja dela mojstra, in želite le ponoviti osnove programa? V obeh primerih ste na pravi strani! V seriji objav "AdWords za začetnike" bomo pregledali različne elemente, ki jih je dobro premisliti, ko začnemo oglaševati s programom AdWords.

In v današnjem se bomo osredotočili na ključ, ki odpira mnoga vrata do uspešnega oglaševanja s programom AdWords; to je, na ključne besede.



Ključna beseda
je izraz (beseda ali besedna zveza), za katerega želite, da sproži prikaz vašega oglasa med sponzoriranimi povezavami.

Ustvarjanje ključnih besed
Pri ustvarjanju ključnih besed je pomembno, da ste, če se malo pošalimo, empatični. Z drugimi besedami, pomembno je, da o brskanju po spletu razmišljate kot vaše stranke. Zato med svoje klučne besede dodajte tiste, ki jih med brskanjem po spletu uporabljajo vaše stranke, saj imate s tem več možnosti, da se vaš oglas pojavi.

Ko sestavite ustrezen seznam ključnih besed, je dobro, da upoštevate naslednja pravila dobre prakse:

1. Besede se rade družijo
Ko dodajate ključne besede je najbolje izbirati besedne zveze sestavljene iz 2 do 3 besed. Enobesedne ključne besede so večinoma preveč splošne.

Če na primer prodajate rabljene avtomobile, je med ključne besede bolje dodati besedno zvezo »rabljeni avtomobili« kot samo »avtomobili«, saj se v drugem primeru vaši oglasi lahko pojavijo tudi na ključne besede kot so »otroški avtomobili«, »novi avtomobili«, »barvanje avtomobilov«.

2. Oglase dobro nahranite s ključnimi besedami
Med ključne besede dodajte tudi tiste besede, ki jih uporabljate v besedilu oglasu, saj bodo na ta način v sproženem oglasu odebeljene (v krepkem tisku). Prav tako naj bodo ključne besede močno povezane z oglaševanimi izdelki ali storitvami ter vašo ciljno stranjo.

3. Visoko cenite svoje ključne besede
Če imajo vaše ključne besede visoko oceno kakovosti, se lahko s popolnoma enakim proračunom vaši oglasinanje sprožijo večkrat.

4. Ednina in množina
Da pokrijete čim več iskalnih izrazov, svoje ključne besede dodajajte v ednini in množini. Če na primer prodajate rabljene avtomobile, dodajte obe varianti: »rabljeni avtomobil« in »rabljeni avtomobili.

5. Manj kot eden, ni nobeden
Ko vaše ključne besede že sprožajo oglase, bodite pozorni na tiste, ki imajo več kot 100 prikazov in razmerje med prikazi in kliki (CTR) nižje od 1%. Ker take ključne besede negativno vplivajo na vašo oceno kakovosti (QS), jih zaustavite.

Se sprašujete, kaj so prednosti zgornjih predlogov?
  • Bolj kot so ključne besede specifične, bolj so relevantne za potencialne stranke, zato ustvarijo več klikov in s tem pripeljejo več strank na vaše spletno mesto. 
  • To hkrati pomeni, da je vaše trženje bolj ciljno in da plačujete le za tiste klike, ki so relevantni za vaš posel. 
  • Če sklenemo krog prednosti to pomeni, da imate večji nadzor nad spročili, ki jih dobivajo vaše stranke. 
Tako enostavno in tako ključno!

Upamo, da bodo ti nasveti uporabni za vaše oglaševanje s programom AdWords.
  • Več informacij o sestavljanju učinkovitega seznama ključnih besed lahko najdete tukaj
  • Če potrebujete dodatne ideje za izboljšanje seznama ključnih besed, pa si lahko ogledate tudi brezplačni video tutorial (v angleščini) v AdWords Online Classroom centru. 
  • Za še več informacij na to temo pa vas vabimo, da obiščete Vodnik AdWords za začetnike, ki se nahaja znotraj centra AdWords Pomoč.

Da pa ne bomo ostali le pri besedah, nas spremljate nas tudi v drugi objavi serije "AdWords za začetnike", v kateri se bomo ukvarjali z oglasom in njegovim besedilom. Zanimivo bo!