Google Prikazno omrežje: Optimizacija 1
ponedeljek, 17. oktober 2011
Sedaj, ko smo spoznali osnove Google prikaznega omrežja in pregledali vse možnosti ciljanja, pa smo v tretji objavi o Google prikaznem omrežju pripravljeni, da si pogledamo prvi del nasvetov za optimizacijo.
V katerih primerih je pametno oglaševati v Google Prikaznem omrežju?
Ločene oglaševalske akcije
Vedno ustvarimo ločene oglaševalske akcije za iskalno in prikazno omrežje. Za to obstajajo trije pomembni razlogi:
Upravljane umestitve za natančnejši nadzor
Če ste pripravljeni porabiti malo več časa za natančno prilagajanje oglaševalske akcije ali če želite biti prepričani, da se vaši oglasi prikazujejo samo na ustreznih spletnih mestih, je bolje, da ročno nastavite umestitve oglasov. Pri izbiranju spletnih strani, kjer želite, da se vaš oglas pojavi, si lahko pomagate z dvema orodjema:
1. Orodje za umestitve (na zavihku »Poročanje in orodja«), ki vam pomaga poiskati umestitve v prikaznem omrežju, da lahko ciljate oglase na specifična spletna mesta ali strani v celotnem omrežju
2. DoubleClick AdPlanner, kjer najdete koristne podatke o spletnih mestih, ki vas zanimajo (promet, oblike oglasov, ki ji stran podpira, demografske podatke obiskovalcev ...). Prav tako lahko iščete primerna spletna mesta na podlagi tem (novice, poslovanje, potovanja itd.) ali demografske skupine (spol, starostna skupina raven dohodka) in ustvarite pravi pravcati medijski plan.
Ne zamudite naše druge objave o optimizaciji na Google prikaznem omrežju.
V katerih primerih je pametno oglaševati v Google Prikaznem omrežju?
- Če želite doseči uporabnike v zgodnjem nakupnem procesu, ko npr. prebirajo razne forume in iščejo informacije o izdelkih in storitvah po spletnih straneh.
- Če želite svojo pojavnost na spletu okrepiti s slikovnimi, video in večpredstavnostnimi oglasi.
- Prikazno omrežje je popolno za namene znamčenja, lansiranja novega izdelka ali storitve in povečevanja zavedanja potrošnikov o vaših storitvah, izdelkih, blagovni znamki.
- S prikaznim omrežjem širite svojo ciljno skupino, saj z njim zaobjamete tudi ljudi, ki ne iščejo po spletu, temveč se zadržujejo bolj na spletnih straneh, do katerih dostopajo neposredno, preko zaznamkov ali priporočil prijateljev.
Ločene oglaševalske akcije
Vedno ustvarimo ločene oglaševalske akcije za iskalno in prikazno omrežje. Za to obstajajo trije pomembni razlogi:
- Drugačna logika določanja ključnih besed: za oglaševalske akcije v iskalnem omrežju ustvarimo sezname ključnih besed tako, da poskušamo kar se da natančno uganiti iskalne izraze uporabnikov. V prikaznem omrežju pa niso pomembne posamezne ključne besede, temveč tema, ki jo vse ključne besede skupaj sestavijo, saj se na podlagi te teme vaši oglasi nato uvrščajo na spletne strani, katerih vsebina sovpada s temo, ki jo oblikujejo vase ključne besede.
- Učinkovitejše spremljanje uspešnosti: Drugi razlog tiči v spremljanju uspešnosti in posledično optimiziranju za večjo uspešnost. Namreč veliko lažje je spremljati uspešnost oglaševanja, če ločimo iskalno in prikazno omrežje v oglaševalskih akcijah, saj si lahko hitro ogledamo vse parametre (CTR, konverzije itd.) in jih lažje primerjamo.
- Večji nadzor: če oglaševanje na prikaznem in iskalnem omrežju ločimo v posamezne kampanje, lahko uspešneje in natančneje nadziramo tudi dnevno porabo in ciljanje, saj se namreč le-to določa na ravni oglaševalske akcije. Z ločitvijo lahko tako natančno določimo, koliko želimo v posamezno omrežje investirati na dan in komu natančno želimo, da se posamezni oglasi prikazujejo.
Upravljane umestitve za natančnejši nadzor
Če ste pripravljeni porabiti malo več časa za natančno prilagajanje oglaševalske akcije ali če želite biti prepričani, da se vaši oglasi prikazujejo samo na ustreznih spletnih mestih, je bolje, da ročno nastavite umestitve oglasov. Pri izbiranju spletnih strani, kjer želite, da se vaš oglas pojavi, si lahko pomagate z dvema orodjema:
1. Orodje za umestitve (na zavihku »Poročanje in orodja«), ki vam pomaga poiskati umestitve v prikaznem omrežju, da lahko ciljate oglase na specifična spletna mesta ali strani v celotnem omrežju
2. DoubleClick AdPlanner, kjer najdete koristne podatke o spletnih mestih, ki vas zanimajo (promet, oblike oglasov, ki ji stran podpira, demografske podatke obiskovalcev ...). Prav tako lahko iščete primerna spletna mesta na podlagi tem (novice, poslovanje, potovanja itd.) ali demografske skupine (spol, starostna skupina raven dohodka) in ustvarite pravi pravcati medijski plan.
Ne zamudite naše druge objave o optimizaciji na Google prikaznem omrežju.
Ni komentarjev :
Objavite komentar
Sporočite nam vaše izkušnje in predloge.