Če bi pogledali, koliko smo na našem blogu pisali o prikaznem omrežju, bi bilo objav in nasvetov sramotno malo. Vendar, v opravičilo, o prikaznem omrežju ne pišemo veliko s tehtnim razlogom, ki se glasi takole: Prikazno omrežje v Sloveniji še ni na voljo. Kar pa ne pomeni, da ni na voljo za slovenske oglaševalce. Kaj mislimo s tem?
  • Prikazno omrežje NI na voljo v Sloveniji = spletne strani v Sloveniji nimajo Google oglasnega prostora, kjer bi se lahko pojavljali vaši oglasi.

  • Prikazno omrežje JE na voljo za slovenske oglaševalce = svoje oglase, ki ciljajo tujino, lahko brez problema ciljate na Google prikazno omrežje, kar pomeni, da se bodo vaši oglasi pojavljali na tujih spletnih straneh + tudi če s svojo oglaševalske akcijo ciljate spletne uporabnike v slovenskem prostoru, jih lahko ujamete na prikaznem omrežju tujih spletnih strani, saj se le-ti kajpada ne zadržujejo le na slovenskih spletnih straneh.

Zato je res že čas, da se sitematično lotimo tudi Google prikaznega omrežja! Spoznavanje prikaznega omrežja bomo razdelili na 3 objave
  • V prvi, današnji objavi, smo definirali, kako lahko uporabljamo Google prikazno omrežje, v nadaljevanju pa si bomo ogledali še osnovne pojme.
  • V drugi objavi bomo natančneje spoznali možnosti ciljanja v prikaznem omrežju.
  • V tretji in četrti objavi pa bomo spoznali nasvete za optimizacijo, s čimer bomo dopolnili in zaključili tudi našo serijo objav o optimizaciji.

Kaj je Google prikazno omrežje?

Google prikazno omrežje ali omrežje z vsebinami vključuje veliko skupino spletnih mest, ki z Googlom, portalom YouTube in Googlovimi storitvami (na primer Gmail) sodelujejo pri prikazovanju oglasov AdWords in ki dosežejo več kot 70 % edinstvenih internetnih uporabnikov po vsem svetu. Za razliko od oglasov v iskalnem omrežju, se v prikaznem omrežju oglasi pojavljajo na spletnih straneh naših partnerjev, poleg tega so oglasi lahko tudi v slikovni, video in večpredstavnostni obliki.


Kaj je umestitev?

Umestitev je mesto v prikaznem omrežju, kjer se prikazuje vaš oglas, pri čemer gre lahko za celotno spletno mesto, določeno spletno stran znotraj spletnega mesta ali celo za posamezno oglasno enoto znotraj spletne strani. Ko brskate po spletnih straneh boste tovrstne Google oglase našli označene z "Ads by Google".


Kaj je osredotočanje na prikaze in najvišja ponudba za tisoč prikazov (CPM ali CNT)?

V nasprotju z iskalnim omrežjem, kjer lahko določate le najvišjo ponudbo za klik (CPC) in najvišjo ponudbo za akvizicijo (CPA), se lahko v prikaznem omrežju osredotočate na prikaze (na primer, če želite povečati le zavedanje o vaši blagovni znamki in vam je cilj, da se vaš oglas vidi čimveč ljudi). V tem primeru določate najvišjo ponudba za tisoč prikazov, kar je najvišji znesek, ki ste ga pripravljeni plačati za vsakih tisoč prikazov vašega oglasa.




Več o prikaznem omrežju in o prednostih prikaznega omrežja si lahko preberete v našem centru za pomoč. Ne zamudite naše naslednje objave o prikaznem omrežju, v kateri bomo spoznali možnosti ciljanja.