V prvi objavi smo v uvodu v Google prikazno omrežje razjasnili, kako in kje lahko oglašujemo ter definirali osnovne pojme. V tokratni objavi pa si bomo podrobneje pogledali, kakšne so možnosti ciljanja.

V prikaznem omrežju imamo opraviti s popolnoma drugačno logiko kot na iskalnem omrežju. Namreč:
  • na iskalnem omrežju uporabniki IŠČEJO in naši oglasi se prikazujejo kot rezultat njihovih iskanj;
  • v prikaznem omrežju pa z oglasi mi NAJDEMO uporabnike, ko le ti brskajo po različnih spletnih straneh.

Pa si poglejmo, na kakšen način jih lahko najdemo!

1. Na podlagi spletnih vsebin

1A) Ciljanje na sobesedilo: Če želite ciljati na ta način, v nastavitvah oglaševalske akcije izberite “Prikazovanje oglasov na straneh, ki se ujemajo z najširšim načinom ciljanja”. Obstajata dva načina ciljanja na sobesedilo.


Glede na ključne besede: za oglase v prikaznem omrežju določimo ključne besede, le-te pa se uporabijo za uvrščanje oglasov poleg vsebin, ki se ujemajo s temo, ki jo oblikuje skupek vaših ključnih besed. Spletne strani, kamor so vaši oglasi uvrščeni na podlagi ključnih besed, se imenujejo samodejne umestitve.

Glede na teme: pri ciljanju na teme ne potrebujete določati nobenih ključnih besed, saj za svoje oglase izberete le teme in te teme nato odločajo, na katerih spletnih straneh se bodo vaši oglasi lahko pojavljali. Če izberete npr. temo šport, se bodo vaši oglasi pojavljali na spletnih straneh o športu.




1B) Ciljanje na umestitve: pri tovrstnem ciljanju ne potrebujete določati nobenih ključnih besed, saj s ciljanjem na umestitve že sami določite spletna mesta ali spletne strani, kjer želite, da se vaši oglasi pojavljajo. Spletne strani, kjer se vaši oglasi pojavljajo, se imenujejo upravljanje umestitve. Če želite ciljati na ta način, v nastavitvah oglaševalske akcije izberite “Prikazovanje oglasov na straneh, ki se ujemajo z vsemi izbranimi načini ciljanja”.



2. Na podlagi ciljnih skupin in uporabnikovih zanimanj

2A) Ponovno trženje: Ponovno trženje vam omogoča, da svoje oglase prikažete osebam, ki so že kdaj obiskale vaše spletno mesto, svoje sporočilo pa natančno prilagodite njihovemu zanimanju.

2B) Kategorije zanimanja: oglase prikazujete tistim uporabnikom, katerih zgodovina brskanja po spletu ustreza kategoriji, ki ustreza vaši ponudbi.




Naciljajmo se tudi naslednjič, ko bomo spoznali več o optimizaciji prikaznega omrežja!