Kadar želite doseči potencialne stranke, med tem ko se te sprehajajo po spletnih straneh, ki so neposredno povezane z vašimi izdelki in storitvami, mnogi od vas že uporabljate ciljanje na sobesedilo v Google prikaznem omrežju. Do sedaj je ciljanje na sobesedilo delovalo preko vaših ključnih besed, ki so določale, na katerih spletnih straneh se bodo prikazovali vaši oglasi.

Novo: pojavljanje oglasov na prikaznem omrežju nadzorujte s temami

Od danes naprej boste lahko svoje oglase na sobesedilo spletnih strani v Google prikaznem omrežju ciljali tudi preko tem. V praksi to pomeni, da boste za svoje oglase lahko določili teme in te teme bodo nato odločale, na katerih spletnih straneh se bodo vaši oglasi lahko pojavljali. Izbirate lahko med 1750 temami in podtemami.




Kako ciljanje na sobesedilo preko tem deluje
  • Pri ciljanju na teme naš sistem pregleda vse izraze, ki se pojavljajo na določeni strani, in na podlagi teh izrazov določi temo strani.
  • Vi kot oglaševalec na prikaznem omrežju s ciljanjem na sobesedilo izberete prednastavljene podteme in teme vaših oglasov.
  • Sistem nato poveže temo spletnih strani s temo vaših oglasov in vaše oglase prikaže na ujemajočih se spletnih straneh.

Primerjava tem in ključnih besed pri ciljanju oglasov

Uporaba tem pri ciljanju oglasov na sobesedilo omogoča široko ciljanje in doseg, saj sistem pri določanju tem spletnih strani opazuje skupne teme ključnih besed (ne pa posamezne ključne besede). Zato je prednost tovrstnega ciljanja v hitrem in enostavnem vzpostavljanju stika z široko ciljno skupino in hitrem grajenju prepoznavnosti vaše blagovne znamke.

Uporaba ključnih besed pri ciljanju oglasov na sobesedilo pa vam na drugi strani omogoča, da oglase ciljate na bolj specifične nize strani v prikaznem omrežju, saj temo skupine oglasov določite preko izbora ključnih besed.

Ker imata obe možnosti ciljanja svoje prednosti, lahko svojo ciljno skupino najbolj učinkovito dosežete, če združite obe možnosti ciljanja.


Primer združitve obeh načinov ciljanja na sobesedilo


Recimo, da prodajate digitalne fotoaparate. Ciljanje na sobesedilo na podlagi ključnih besed in ciljanje na sobesedilo na podlagi tem lahko skupaj uporabite na naslednji način:

  1. Ciljanje s temo za dvig prepoznavnosti: Ustvarite skupino oglasov, ki cilja na podtemo Novice in aktualni dogodki >> Novosti v tehnologiji ter vsebuje prikazni oglas, ki bo povečal prepoznavnost vašega podjetja med tehnološkimi navdušenci.
  2. Ciljanje s podtemo za izobraževanje o izdelku: Nato ciljajte na podtemo Fotografije in videoposnetki >> Fotoaparati, tako da ustvarite prikazni oglas ali oglas z obogateno predstavnostjo, kot je videoposnetek, v katerem lahko uporabnikom predstavite funkcije in prednosti vaših izdelkov.
  3. Ciljanje s ključnimi besedami za pospeševanje prodaje: Na koncu ustvarite še ločeno skupino oglasov s ciljanjem na sobesedilo na podlagi ključnih besed, v katero vključite ključne besede, povezane z določeno znamko ali modelom fotoaparata. Nato ustvarite še besedilni ali prikazni oglas s posebno ponudbo ali popustom na vaše fotoaparate, s katerim boste uporabnike, ki berejo ocene o tej znamki ali modelu fotoaparata, spodbudili k nakupu.

Zgornji primer je le vzorčni primer, kako lahko ciljanje na sobesedilo na podlagi tem in ključnih besed uporabite skupaj, da dosežete večjo prepoznavnost podjetja, obiskanost spletnega mesta in prodajo. Še večji nadzor nad tem, kje se prikazujejo vaši oglasi, pa lahko dosežete tudi z izključevanjem tem ali podtem.

Podobno kot pri ostalih možnostih ciljanja na prikazno omrežje tudi ciljanje na sobesedilo na podlagi tem podpira vse oblike oglasov:
  • besedilne oglase,
  • prikazne oglase,
  • videooglase,
  • oglase z obogateno predstavnostjo.
Kot pri ostalih oblikah ciljanja, lahko tudi pri tem izbirati med vsemi možnostmi ponudb:
  • cena na klik (CPC),
  • cena na tisoč prikazov (CPM),
  • cena na nakup (CPA).
Prav tako lahko izkoriščate prednosti poročil na ravni URL-jev in drugih orodij, kot je orodje za optimiziranje konverzij.

Če želite ugotoviti, ali vam ta možnost ciljanja ustreza, si preberite več o najboljših praksah.  Več o tej novi možnosti ciljanja lahko najdete tudi v našem centru za pomoč.