V mesecu maju smo sporočili, da bodo kmalu na voljo možnosti ciljanja na tablične računalnike. Z veseljem obveščamo, da je ciljanje na tablične računalnike zdaj na voljo vsem oglaševalcem. Ciljanje na tablične računalnike je nova možnost ciljanja v programu AdWords, ki omogoča oglaševalcem natančnejši nadzor nad ciljanjem na tablične računalnike in učinkovito doseganje velikega števila uporabnikov teh naprav.

Možnost ciljanja »Tablični računalniki s popolno različico brskalnikov« najdete v razdelku »Omrežja in naprave« na zavihku »Nastavitve« v vašem računu AdWords (nastavitve ogla[evalske akcije). V preteklosti ste lahko ciljali posebej na naprave Apple iPad v razdelku »Mobilne naprave«, nova možnost ciljanja pa umešča tablične računalnike v lastno kategorijo in omogoča, da ciljate oglase na vse tablične računalnike. Poleg tega nova možnost ciljanja na tablične računalnike zagotavlja podrobnejši nadzor, saj lahko izberete specifične operacijske sisteme. Če na primer želite, da se bodo vaši oglasi prikazovali le v napravah Apple iPad, boste za nastavitev ciljanja na naprave izbrali možnost »Tablični računalniki s popolno različico brskalnikov«, za nastavitev operacijskega sistema pa možnost »iOS«.


Ob zagonu te nove funkcije se bodo vaši oglasi samodejno začeli prikazovati v tabličnih napravah, zato vam ni treba storiti ničesar. Če so vaše oglaševalske akcije ciljale specifično na naprave Apple iPad, boste morda sčasoma opazili, da prejemate več prikazov in ustvarjate več stroškov, saj bomo med možnosti prikazovanja oglasov postopoma vključili več tabličnih naprav. Če ne želite, da se vaši oglasi prikazujejo v tabličnih napravah, spremenite nastavitve ciljanja na tablične naprave z upoštevanjem teh navodil po korakih.

V prihodnjih dveh letih se pričakuje prodajo 165 milijonov tabličnih računalnikov, zato menimo, da bo veliko povečanje uporabe in števila tabličnih računalnikov izjemna priložnost za tržnike, da se povežejo s strankami na učinkovitejši in ustreznejši način. Upamo, da boste lahko z novo možnostjo ciljanja na tablične računalnike bolje izkoristili to priložnost.