Novost: predstavitev novih možnosti ciljanja na tablične računalnike
ponedeljek, 16. maj 2011
V naslednjih dveh letih naj bi bilo na tržišče poslanih več kot 165 milijonov tabličnih računalnikov, saj so te naprave vse bolj priljubljene med uporabniki, ki so v koraku z najnovejšo tehnologijo. Zato tudi mi razvijamo nove možnosti ciljanja, s katerimi se boste s svojimi AdWords oglasi povezali s to ciljno skupino.
Oglase v programu AdWords boste sedaj lahko ciljali tudi na tablične naprave.
Še več, v naslednjih tednih boste lahko ciljali na natačno določene in izbrane vrste naprav in operacijske sisteme, v katerih boste želeli, da se vaši AdWords oglasi pojavljajo.

Kje boste našli te možnosti ciljanja?
V nastavitve oglaševalske akcije bomo v naslednjih tednih v razdelek »Omrežja in naprave« v vaš račun AdWords vključili novo možnost ciljanja, ki se bo imenovala »Tablični računalniki s popolno različico brskalnikov«.
V preteklosti ste lahko ciljali le na naprave Apple iPad, kmalu pa boste v tem razdelku nastavitev oglaševalske akcije lahko:
- ciljali oglase na vse tablične naprave,
- natančneje določili vrste naprav in
- operacijske sisteme.
Ko bo ta možnost na voljo v vašem računu, se bodo vaši oglasi samodejno začeli prikazovati v tabličnih napravah. Če so vaše oglaševalske akcije že ciljale na naprave Apple iPad, boste morda opazili, da prejemate več prikazov in ustvarjate več stroškov, saj smo med možnosti prikazovanja oglasov vključili več tabličnih naprav. Če ne želite, da se vaši oglasi prikazujejo na tabličnih napravah, lahko to določite v nastavitvah ciljanja na naprave, tako da upoštevate ta navodila po korakih.
Pomembno pri oglaševanju na tabličnih napravah
1. Oglasi: Upoštevajte, da se lahko na tabličnih napravah prikazujejo samo standardni besedilni in slikovni oglasi.
2. Spletna stran: Poskrbite, da se bo vaša ciljna stran v tabličnih računalnikih pravilno prikazovala, ker bo naš sistem samodejno omejil prikazovanje vaših oglasov na teh napravah, če bo ugotovil, da so uporabniki usmerjeni na ciljno stran z veliko Flash ali druge vsebine, ki se ne bi ustrezno prikazovala. Več informacij o tem si preberite v našem centru za pomoč.
Nenehno se trudimo, da bi oglaševalcem zagotovili nove možnosti ciljanja. Upamo, da vam bo novost, ki smo vam jo predstavili danes, pomagala pri vaših oglaševalskih ciljih.
Če tako pomislim, res še nisem videl AdWords oglasov na tabličnih računalnikih.. kar pa me seveda nič ne moti...
OdgovoriIzbriši