AdWords za začetnike – 6. del

V šestem delu niza objav za začetnike in oglaševalce, ki želijo ponoviti osnove programa AdWords, se bomo osredotočili na strukturo računa.

Kot morda že veste, račun AdWords sestavljajo 3 ravni:
  1. Račun: edinstven e-poštni naslov, geslo in informacijami za obračun.

  2. Oglaševalska akcija: lasten proračun in možnosti ciljanja, s katerimi določite, kje se bodo njeni oglasi prikazovali.

  3. Skupina oglasov: nabor oglasov in seznam ključnih besed, ki bodo sprožile oglase.




Kako strukturirati in organizirati svoj račun?
  • AdWords Račun AdWords uredite tako, da bo na odseval splošno strukturo vašega spletnega mesta ali strukturo vaše ponudbe.

  • Če oglašujete na več različnih geografskih področjih, oglaševalske akcije organizirajte glede na svoje ciljne trge.

  • V skladu z zastavljeno strukturo poimenujte tudi svoje oglaševalske akcije in skupine oglasov.

  • Vsaka skupina oglasov naj vsebuje 10–20 ključnih besed in 5–10 negativnih ključnih besed.

Primer
Recimo, da ste prodajalec rabljenih vozil in želite oglaševati svoja vozila na Švedskem in Danskem:
  • Najprej ustvarite oglaševalsko akcijo, ki bo ciljala na švedski jezik in Švedsko, in ločeno oglaševalsko akcijo, ki bo ciljala na danščino in Dansko.
  • Če na primer prodajate dve znamki avtomobilov, v našem primeru Volvo in Saab, za vsako od njiju ustvarite po eno skupino oglasov v posamezni oglaševalski akciji.

Oglaševalska akcija A: Rabljeni avtomobili – Švedska
  • Skupina oglasov A1: Volvo
  • Skupina oglasov A2: Saab
Oglaševalska akcija B: Rabljeni avtomobili – Danska
  • Skupina oglasov B1: Volvo
  • Skupina oglasov B2: Saab
Ko imate svoj račun dobro organiziran, je pisanje oglasov in določanje ključnih besed enostavno in učinkovito. V našem primeru je jasno, da v skupini oglasov A1 (rabljeni avtomobili znamke Volvo na Švedskem):
  • Oglase napišemo v švedščini.
  • Prav tako so v švedščini vse ključne besede.
  • Oglas navaja, da prodajamo rabljene avtomobile znamke Volvo,
  • Ključne besede tesno povezane z besedilom oglasa in ciljno stranjo in zato vsebujejo naslednje izraze: »rabljen Volvo«, »nakup rabljenega avtomobila znamke Volvo«, »poceni Volvo« itd.

Prednosti dobro strukturiranih računov?
  • Preprosto upravljanje in pregled nad dejavnostmi svojega spletnega trženja.

  • Uskladitev strukture računa s spletnimi mesti in ponudbo vam omogoča učinkovitejše spreminjane in optimiziranje računa.

  • Lažje ustvarjanje ustreznega nabora oglasov in ključnih besed, ki so neposredno povezani med seboj.

  • Posledično vam bo to pomagalo izboljšati oceno kakovosti in s tem ohranjati nizke stroške.

Upamo, da vam bodo ti namigi koristili pri oglaševanju s programom AdWords. Ne pozabite prebrskati Vodnika AdWords za začetnike v centru za pomoč programa AdWords, kjer boste našli nadaljnje informacije in pomoč.