Struktura AdWords računa
ponedeljek, 25. april 2011
AdWords za začetnike – 6. del
V šestem delu niza objav za začetnike in oglaševalce, ki želijo ponoviti osnove programa AdWords, se bomo osredotočili na strukturo računa.
Kot morda že veste, račun AdWords sestavljajo 3 ravni:
- Račun: edinstven e-poštni naslov, geslo in informacijami za obračun.
- Oglaševalska akcija: lasten proračun in možnosti ciljanja, s katerimi določite, kje se bodo njeni oglasi prikazovali.
- Skupina oglasov: nabor oglasov in seznam ključnih besed, ki bodo sprožile oglase.

Kako strukturirati in organizirati svoj račun?
- AdWords Račun AdWords uredite tako, da bo na odseval splošno strukturo vašega spletnega mesta ali strukturo vaše ponudbe.
- Če oglašujete na več različnih geografskih področjih, oglaševalske akcije organizirajte glede na svoje ciljne trge.
- V skladu z zastavljeno strukturo poimenujte tudi svoje oglaševalske akcije in skupine oglasov.
- Vsaka skupina oglasov naj vsebuje 10–20 ključnih besed in 5–10 negativnih ključnih besed.
Primer
Recimo, da ste prodajalec rabljenih vozil in želite oglaševati svoja vozila na Švedskem in Danskem:
- Najprej ustvarite oglaševalsko akcijo, ki bo ciljala na švedski jezik in Švedsko, in ločeno oglaševalsko akcijo, ki bo ciljala na danščino in Dansko.
- Če na primer prodajate dve znamki avtomobilov, v našem primeru Volvo in Saab, za vsako od njiju ustvarite po eno skupino oglasov v posamezni oglaševalski akciji.
Oglaševalska akcija A: Rabljeni avtomobili – Švedska
- Skupina oglasov A1: Volvo
- Skupina oglasov A2: Saab
- Skupina oglasov B1: Volvo
- Skupina oglasov B2: Saab
- Oglase napišemo v švedščini.
- Prav tako so v švedščini vse ključne besede.
- Oglas navaja, da prodajamo rabljene avtomobile znamke Volvo,
- Ključne besede tesno povezane z besedilom oglasa in ciljno stranjo in zato vsebujejo naslednje izraze: »rabljen Volvo«, »nakup rabljenega avtomobila znamke Volvo«, »poceni Volvo« itd.
Prednosti dobro strukturiranih računov?
- Preprosto upravljanje in pregled nad dejavnostmi svojega spletnega trženja.
- Uskladitev strukture računa s spletnimi mesti in ponudbo vam omogoča učinkovitejše spreminjane in optimiziranje računa.
- Lažje ustvarjanje ustreznega nabora oglasov in ključnih besed, ki so neposredno povezani med seboj.
- Posledično vam bo to pomagalo izboljšati oceno kakovosti in s tem ohranjati nizke stroške.
Upamo, da vam bodo ti namigi koristili pri oglaševanju s programom AdWords. Ne pozabite prebrskati Vodnika AdWords za začetnike v centru za pomoč programa AdWords, kjer boste našli nadaljnje informacije in pomoč.
Ni komentarjev :
Objavite komentar
Sporočite nam vaše izkušnje in predloge.