Kaj je potrebno, da efektivno angažirate osebo, ki uporablja mobitel. Da vam to razjasnimo smo za vas pripravili spodnji seznam 5 od 10 pametnih nasvetov za oglaševanje na mobilnikih. Ti vam bodo pomagali, da hitro preverite, kaj je potrebno nastaviti v vašem AdWords računu, da bodo vaše oglaševalske akcije tudi na mobilnikih pritegnile pozornost uporabnikov. 
  
Ne pozabite, najboljši začetek je spletna stran prilagojena za mobilnike. Kaj je dober mobilni design je stvar lastne interpretacije. Za hiter pregled možnosti pa vam svetujemo, da si ogledate našo spletno stran google.com/think/multiscreen (besedilo je v angleščini).  Na njej vam ponujamo nasvete, kako bolje optimizirati spletno stran za optimalno mobilno izkušnjo (besedilo je v angleščini). 

1. Dodajte v svoje oglaševalske akcije mobilniku prilagojene razširitve ter izkoristite oglase za aplikacije

Kot smo vam to že pokazali v enem izmed naših spletnih seminarjev, dodajte razširitve povezav do spletnih mest, da lahko uporabnik že v samem oglasu izbere podstran na katero želi vstopiti.  Poleg tega dodajte razširitev klica - če želite, da lahko uporabnik vidi telefonsko številko vašega podjetja in zraven še razširitve lokacij (seveda to v primeru, da imate fizično trgovino). Ker vsako mnenje šteje, uporabite razširitve mnenj in razširitev oblački - če bi želeli izpostaviti specifične poslovne značilnosti podjetja. 

Če oglašujete mobilne aplikacije se poslužite možnosti razširitve aplikacij, to je vrsta oglasa, ki dopušča da lahko uporabnik naloži vašo aplikacijo, kar iz oglasa samega. Poleg tega pa lahko mobilnega uporabnika pritegnete preko oglasa za interakcijo z aplikacijo.

Zakaj? 
Preko dodajanja vseh gornjih razširitev dodate informacije, ki so pomembne za uporabnika. Boljša informiranost uporabnika pa lahko vodi v boljše razmerje med prikazi ter kliki (CTR) in hkrati omogoči uporabniku, da vas pokliče, najde ali se hitro pozanima o vseh podrobnostih vaše ponudbe. Zakaj bi torej izpuščali informacije, če te lahko delujejo vam v prid. 

2. Omogočite razširitve, ki so prilagojene za mobilnike 

Pomislite namreč na dejstvo, da morda uporabnik raziskuje vaš oglas na mobilni napravi. Minimalno vključite vsaj 6 razširitev, da si zagotovite najboljšo prisotnost. 

Zakaj:  Na samih mobilnih napravah je v primerjavi z računalnikom manjša površina za oglaševanje. Razširitve, ki jih vključujete v mobilniku prilagojene oglaševalske akcije, naj bodo tako kratke in jasne. Mobilne uporabnike morda tudi zanimajo čisto druge informacije.

3. Dodajte vse svoje pomembne informacije in mobilniku prilagojene pozive k dejanju v glavno opisno vrstico oglasa

Zakaj: Druga opisna vrstica morda ne bo prikazana na mobilnih napravah v določenih primerih (takrat, ko za takšno postavitev ni pričakovano, da bo bolje uspešna kot vašemu mobilniku prilagojene razširitve). 

4. Naj bosta prva opisna vrstica in druga opisna vrstica dva ločena stavka za vaše mobilno prilagojene oglase  
Zakaj: Včasih se lahko zgodi, da pride do primera, ko bo opisna vrstica predstavljena zraven naslova, druga opisna vrstica pa se bo še vedno lahko prikazovala. Če je tako vsaka vrstic zaključen stavek, se boste izognili možnosti, da bi stavek bil narobe razumljen. 

5. Uporabite prikazni URL, da pokažete da imate spletno stran, ki je prilagojena za mobilnik

Zakaj: Mobilno optimizirana stran olajša uporabniško izkušnjo vseh, ki bodo na vašo stran vstopali preko mobilnih naprav. Zato je smiselno, da uporabniku že preko vaše povezave, ki jo lahko prilagodite sporočite, da ste pomislili na naprave, ki jih uporablja med brskanjem po spletu (kot primer povezave primer.com/mobilnik). 

Čestitke! Uspešno ste prebrali prvih 5 od 10 nasvetov! Prihodnjič vam bomo zaupali še drugo polovico nasvetov, kako optimizirati svoje oglaševalske akcije, da bodo te mobilniku prijazne. 

Lep mobilni dan še naprej!

Vaša skupina Google AdWords