Lani smo naznanili, da bo v programu AdWords na voljo nov vmesnik za obračunavanje za oglaševalce, ki jih to zanima. Do zdaj naj bi večina od vas že imela samodejno nadgrajen novi vmesnik in bi morali videti naslednjo stran s povzetkom obračunavanja, ko kliknete na zavihek Obračunavanje v računu AdWords. (Če je ne vidite, ne skrbite – v naslednjih mesecih bo novi vmesnik na voljo vsem oglaševalcem.)



Ker želimo, da imate kar največ od novega vmesnika za obračunavanje, pišemo serijo objav, v kateri bomo predstavili zavihek Obračunavanje in vam pokazali, kako uporabljati nekaj novih funkcij, nad katerimi smo še posebno navdušeni. V tej prvi objavi smo želeli na hitro poudariti nekaj ključnih funkcionalnosti:
  • Omogočen preklop oziroma sprememba med samodejnimi plačili (prej imenovanimi naknadna plačila) in ročnimi plačili (prej imenovanimi predhodna plačila).

  • Uporaba funkcije Izvedi plačilo, ki je na voljo neposredno na strani s povzetkom obračunavanja, za nadzor nad višino in pogostostjo računov.

  • Dodajanje in urejanje načinov plačila v račun.

  • Uporaba katere koli možnosti plačila, ki je na voljo v vaši državi in valuti.

  • Dodajanje načinov plačila z naslovi, ki se razlikujejo od naslova vašega podjetja.

Upamo, da vam bo izboljšan, uporabniku prijazen in prilagodljiv način upravljanja obračunavanja v programu AdWords omogočal, da se bolj osredotočite na optimizacijo oglaševalskih akcij in tako ustvarite še boljše poslovne rezultate.

V naslednji objavi si bomo pobližje ogledali funkcijo »Izvedi plačilo« in postopek preklopa med ročnimi plačili in samodejnimi plačili. Če želite medtem prebrati več o tem, kaj se je spremenilo na zavihku Obračunavanje, obiščite nas center za pomoč.